Kalmar FF Supporterunion kallar sina medlemmar till årsmöte, lördag 14 Mars klockan 18:00 i Players Bar på Guldfågeln Arena. Vi kommer också sända digitalt via Microsoft Teams för er som inte har möjlighet att närvara.
Upplägget under årsmötet blir på sedvanligt sätt. Vi ser tillbaka på föregående verksamhetsår, går igenom våra ekonomiska förutsättningar, väljer styrelse för 2026 samt blickar givetvis framåt mot årets säsong. Årsmötet är just din möjlighet att bidra och hjälpa till att peka ut riktningen för hur verksamheten ska bedrivas.
Enligt tradition brukar det dyka upp några spännande gäster som vi vet är ett uppskattat inslag.
Efter att mötet är avslutat bjuder vi på kaffe och smörgåstårta och sen fortsätter vi kvällen tillsammans med Dart, Biljard, Bordtennis och fortsätter bygga upp stämningen inför den Allsvenska Säsongen.
Känner du dig manad att genom styrelsearbete eller andra sätt stötta vår verksamhet ska du givetvis höra av dig till oss inför årsmötet. Lättast är att mejla oss på kffsu1910@outlook.com
På samma sätt önskar vi att du kontaktar oss för frågor och motioner inför mötet. Sista dag för att skicka in motion är torsdag 5/3.
Om du avser följa årsmötet digitalt följer här instruktioner.
Några dagar innan årsmötet skickar vi ut länken i medlemsappen Cardskipper. Det är bara att ansluta på mötesdagen men vi ber dig ha ditt digitala medlemskort tillgängligt så vi kan kontrollera detta innan mötet börjar.
Gamla och nya medlemmar hälsas varmt välkomna!
Rödvita hälsningar
Styrelsen


